Układ hamulcowy to element w każdym samochodzie, który zużywa się najszybciej. Kierowani doświadczeniem wiemy, że często w autach ścierają się klocki hamulcowe. Raczej właściciele samochodów nie mają pojęcia o tym, że klocki hamulcowe w czasie hamowania z pełną mocą dociskane zostają do tarcz hamulcowych ze średnią siłą tysiąca [kN]. Tego typu przeciążenie tylko przyspieszają zużywanie się klocków, przez co cykliczna wymiana klocków hamulcowych przód i wymiana klocków hamulcowych klocków z tyłu jest potrzebna. W naszym zakładzie Jadwiga Skwierawska Zakład Usługowo-Handlowy doradcy serwisowi zostali przeszkoleni z zakresu wyboru właściwych klocków i tarcz hamulcowych do potrzeb użytkownika pojazdu oraz marki samochodu. Ponadto zwrócą oni uwagę na Twój styl jazdy. Skontrolujemy kondycję klocków i tarcz, a w dodatku przetestujemy kondycję kompletnego układu elementów zatrzymujących pojazd będący w ruchu oraz utrzymujących go w miejscu. Wymiana tarcz hamulcowych przebiega wyłącznie parami, na nowe tarcze zakłada się wyłącznie nowe klocki. Wymiana klocków i tarcz hamulcowych zawsze bazuje na częściach dedykowanych do danego modelu auta, od zaufanych producentów części. Pamiętaj, sprawne hamulce to bezpieczeństwo. Jeżeli słyszałeś piszczenie w kole lub kierownica drży w czasie hamowania przyjedź do nas i sprawdź stan hamulców.
Wykorzystuję pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w mojej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniam partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Przechowywanie danych dotyczących reklam. Określa, czy i w jaki sposób pliki cookie związane z reklamami mogą być zapisywane na urządzeniu użytkownika. Jeśli użytkownik nie wyrazi zgody na reklamy, Google Consent Mode ograniczy przechowywanie plików cookie reklamowych i nie będzie personalizować reklam ani mierzyć skuteczności reklam.
Zarządzanie danymi użytkownika wykorzystywanymi w reklamach. Gdy zgoda jest odmówiona, dane identyfikacyjne użytkownika, takie jak User ID lub inne dane śledzenia na poziomie użytkownika, nie są przesyłane do Google Ads ani innych usług reklamowych.
Zgoda na personalizację reklam. Pole to wpływa na to, czy Google może dostosowywać reklamy na podstawie zachowań użytkownika, historii przeglądania i innych danych.
Przechowywanie danych związanych z analityką internetową. To pole kontroluje, czy dane analityczne mogą być przechowywane, np. w plikach cookie Google Analytics. Gdy użytkownik nie wyrazi zgody, dane analityczne będą zbierane w trybie ograniczonym (np. bez identyfikatorów śledzących).