Wskazuje się, iż już po przejechaniu samochodem 200 tysięcy kilometrów turbo wyeksploatowuje się. Obiegowa opinia mówi, iż jeśli dojdzie do uszkodzenia turbosprężarki to trzeba kupić nową. To nieprawda. W Qservice od 1982 roku regenerujemy turbosprężarki. Właściwie wykonany proces regeneracji zagwarantuje późniejsze działanie turbiny jak z salonu. Do regeneracji turbosprężarek jest potrzebny wyspecjalizowany stół diagnostyczny. Przekazana turbina jest w rękach wykwalifikowanych diagnostów. Oznacza to, że powierzona nam sprężarka jest w dobrych rękach, a regeneracja sprężarki wykonana będzie w naszym zakładzie gwarantuje bezawaryjną jazdę, liczoną w setkach tysięcy kilometrów. Na początku, regeneracja turbosprężarek rozpoczyna się tym, iż poszczególne części myjemy jak i delikatnie oczyścimy. Podczas regeneracji najczęściej jest wymieniany wirnik oraz łopatki, łożyska lub cały rdzeń. Kolejny krok wymaga wyważenia wirnika i koła kompresji. Po poskładaniu rdzenia turbiny regeneracja turbosprężarki jest ukończona. Przeprowadzamy testy szczelności, następnie turbina będzie założona w pojeździe i będziesz mógł wyruszyć w trasę.
Wykorzystuję pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w mojej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniam partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Przechowywanie danych dotyczących reklam. Określa, czy i w jaki sposób pliki cookie związane z reklamami mogą być zapisywane na urządzeniu użytkownika. Jeśli użytkownik nie wyrazi zgody na reklamy, Google Consent Mode ograniczy przechowywanie plików cookie reklamowych i nie będzie personalizować reklam ani mierzyć skuteczności reklam.
Zarządzanie danymi użytkownika wykorzystywanymi w reklamach. Gdy zgoda jest odmówiona, dane identyfikacyjne użytkownika, takie jak User ID lub inne dane śledzenia na poziomie użytkownika, nie są przesyłane do Google Ads ani innych usług reklamowych.
Zgoda na personalizację reklam. Pole to wpływa na to, czy Google może dostosowywać reklamy na podstawie zachowań użytkownika, historii przeglądania i innych danych.
Przechowywanie danych związanych z analityką internetową. To pole kontroluje, czy dane analityczne mogą być przechowywane, np. w plikach cookie Google Analytics. Gdy użytkownik nie wyrazi zgody, dane analityczne będą zbierane w trybie ograniczonym (np. bez identyfikatorów śledzących).